Mitt Nya Liv

NEOS NYA JACKA - NEOS ADVENTSKALENDER.

Av Anneli Gustavsson - 2022-12-02 20:15


I dag fick jag ett paket med posten. Det var Neos jacka som jag beställde för ett tag sen från Wish. Jag älskar att handla där,, ja även på Shein. 

 

Hur som helst så kom jackan i dag o den passade perfekt. Jag blev så glad att den gjorde det. Sen är det inte dragkedja utan knappar under magen. Det är lättare med knappar när det är under magen, ja även ovanpå oxo för pälsen fastnar lätt i dragkedjan. 

 

Jackan har en luva, den är ganska stor men det går att använda =) 

 

 

Ja, Neo försvann under luvan. Han undrade nog vad som hände =) 

 

 

Den sitter som en smäck på honom o han protesterar aldrig när jag tar på honom kläder. 

 

 

Tuffaste jackan i hallen =) 

 

 

 

I går fick Neo besök av tant Gunnel o Amanda.. Tant Gunnel hade köpt en adventskalender till Neo. Den var så fin o jag blev så glad. Han går o nosar på den o vet att det ska vara godis i den. Han får en liten bit varje dag nu, jag måste vara försiktig med hans mage för han har varit dålig i magen länge nu.

 

Så tusen tack för den fina adventskalendern. 

 

I dag gjorde jag nåt som sket sig direkt =) Jaja, när jag väl har bestämt mig för nåt måste jag göra det. Berättar i morgon vad det var för nåt =) OM jag hade haft rätt "sak" till så kanske det hade gått bra =) 

 

Ha en fin kväll o en trevlig helg   

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards