Mitt Nya Liv

DET VAR NEGATIVT !

Av Anneli Gustavsson - 2022-12-19 00:18


Hostan flög på mig som en tornado. Febern på natten steg till 39*,, den sjönk till 38,6 när jag hade tagit alvedon så det var högt ändå... 

 

Det var en hosta from hell kan jag lova. Har hostat så jag har fått ont i huvudet, halsen o magen. Jag har fått ha på mig min gördel för magen har töjt på sig,, ja där dom har förstört den i operationen 2019. Jag har fått hålla in magen när jag har hostat, för det har gjort så förbenat ont. Men nu är det mycket bättre tack o lov. 

 

 

Läkaren skrev ut hostmedicin det andra hade jag hemma,, ja utom corona testet.

 

 

38,6 trots att jag hade alvedo i kroppen.

 

 

Japp,, det var negativt tack o lov.

 

 

 

Lille Neo håller koll på mig. Han är min följeslagare o mitt allt. Man kan ju smitta sina hundar så jag har inte varit nära honom som jag brukar. 

 

När jag låg o vilade i sängen häromdagen så kände jag mit uttittad så jag tittar upp o där står Neo med sitt ansikte ca 10 cm från mitt o jag blev så rädd. Han bara stod där o tittade =)  Knasbollen. 

 

Nä nu är det dags för sängen. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra.Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards