Mitt Nya Liv

HYRESVÄRDEN VILL HA ALLT JAG HAR.

Av Anneli Gustavsson - 2023-01-27 15:45


Ja dom tar alla mina surt pensionerade pengar,, ja alla o alla,, så mycket har jag inte. Men,, nu kommer väl snart hyran att höjas, det har den inte gjort än vad jag vet ?? Kanske ser det när dom har dragit den om några dagar.

 

Men hur som helst så ville dom ha mina mediciner som jag ska lämna in på apoteket för att få dom poängen,, vad dom ska med mina poäng för vet jag inte ? Dom har absolut inget med mina mediciner att göra. 

 

Sen kom dom o knackade på o sa att dom visste om att jag hade flaskor som jag ska panta,, det ska dom oxo ha så jag frågade om dom ville ha kläderna jag hade på kroppen oxo ? Nä då ville dom komma in för att se vad jag hade av värde i lägenheten,, jo då jag har alltid betalat min hyra så det är inget sånt utan dom ska bara ha mer o mer. Jag förstår inte detta,, om det ska fortsätta så så kommer jag flytta. Ju mer dom tar desto bättre blir det för mig att köpa ett litet tält att bo i för jag har ändå inget kvar av värde. Nä det har jag i alla fall inte.. 

 

Nästa dag kom dom tillbaka o sa att dom skulle ta min soffa, tv o köksmöbler. VAD FAN..... Det hjälper ju inte om jag låter bli att inte släppa in dom för dom har nycklar. 

 

Men när jag vaknade så hade jag allt kvar tack o lov så det var bara en jobbig dröm. Jag har mina perioder där jag kommer ihåg i detaljer.. 

 

Undra hur mycket dom har höjt hyran med ? Det ska bli intressant att se sen ...

 

Ha en bra dag där ute   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards