Mitt Nya Liv

SKULLE DU VÅGA FLYGA SÅ HÄR ?

Av Anneli Gustavsson - 2023-02-05 20:52


Ja det är nån här som flyger på egna vingar,, ja kanske inte riktigt så men han sitter inte i nåt plan i alla fall. Inte i nån luftballong heller... 

 


 

Det ser så roligt ut när han kommer flygandes, jag skulle aldrig vågat det. Tänk om det händer nåt där uppe, det finns ingen fallskärm som hinner veckla ut sig på den lilla höjden =) 

Nej för tusan,, aldrig i livet. Det är precis att jag går på ett plan men det måste jag ju OM jag vill till mitt älskade Spanien.. Ja jag hoppas o håller ju tummarna än att jag ska vinna alla mina miljoner så jag kan flytta dit. Har drömt om Spanien ända sen mamma tog med mig o syrran dit första gången 79,,, jag var frälst.... 

 

Dom snygga spanjorerna, den goda maten, älskar språket, kulturen mm o gör det än o ännu mer. Det är helt annat mot hur vi är här i Sverige. Där hälsar man på nästan alla,, om man hälsar på nån här så stirrar dom bara.. 

 

Jag stod o pratade med nån ute innan i dag o jag sa hej,,, men ingen svarade tillbaka. Ja jisses.. 

 

Tillbaka till den däringa hemska saken,, den skulle ni aldrig få upp mig i... Fast,,, om jag fick mina 100 miljoner så skulle jag det, jag kan ju blunda o hoppas på det bästa. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag o helg där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards