Mitt Nya Liv

VAD HÄNDER NÄR MAN HÅLLER PÅ ATT SOMNA ?

Av Anneli Gustavsson - 2023-02-09 20:12


Visst är det väl så skönt att vara supertrött.. När man känner att klockan börjar nära sig läggdags o du fixar inför natten. 

 

När man väl släcker lampan för man känner att man halvt om halvt sover.. 

 

För mig händer det många gånger att jag hör någon prata o jag svar, det kan vara jättekonstiga saker men just då när man är i detta är det inte ett dugg konstigt. Du är så pass inne i sömnen så man rycker till men ändå så vaknar man inte utan man hänger kvar där i luften.. 

 

Jag vet med mig själv att jag har vaknat till o sagt till mig själv att du är fan inte klok, somna om.. Det kan vara att jag har vaknat av att jag snarkar eller pratar med nån.. Ibland kan det vara på andra språk men som jag ändå förstår i drömmarnas värld...

 

Jag har även när jag har vaknat till o ska gå upp börjat leta efter mina båda kontroller till tv;n,, jag letar o hittar bara en. Jag lyfter o skakar på täcket,, flyttar på Neo ,, tittar under sängen men sen vaknar jag till helt o blir förbannad,,, jag har bara EN kontroll till min tv i sovrummet. 

 

Jag har alltid mjuka tofflor på mig så när jag går upp på nätterna går det av bara farten så jag tar på dom.. Jag får kämpa ibland för dom kan vara upp o ner, bak o fram.. En gång så var dom så stora o sladdriga,, nej jag tänder inte lampan. Men jag fick på mig en till slut,, ja sen båda. När jag kommer in i badrummet o tänder lampan ser jag att jag har EN toffel på mig o Neos pyjamas,,, den som kändes stor o sladdrig... Då hade jag tagit av honom pyjamasen i sömnen,, har ingen aning om att jag hade gjort det.. 

 

Ja det händer saker må ni tro även när man sover =) 

 

I dag har jag fixat lite,, mer om det i morgon. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards