Mitt Nya Liv

MEN VAR ÄR DOM ? VARFÖR GÅR DET SÖNDER ?

Av Anneli Gustavsson - 2023-03-20 17:03


När jag gick upp i natt så tog jag på mig tofflorna men jag hittade inte dom andra 2 så jag gick runt i lgh o letade. Badrummet, köket, vardagsrummet, sovrummet, under sängen, skakade täcket men dom fanns inte. Jag vaknde till när jag satte mig i sängen o sa till mig själv att det borde jag väl förstå att man inte har 4 tofflor på sig,, det räcker med 2... Många gånger letar jag efter 2 tv-dosor men jag hittar bara 1 o det är bara 1 till tv;n i sovrummet.. Jag har kommit på mig själv att jag är uppe utan att jag vet om det, jag kommer ofta på mig när jag har satt mig på sängen igen. 

Jag sitter ofta o somnar på toan,, jo då ett par gånger jag har trillat av o slagit i huvudet i väggen =) 

 

Sen drömde jag om att det kliade i örat så när jag kliade gick skallen sönder så jag kunde inte ta ut fingret för då hade allt rasat ner så jag visste inte vad jag skulle göra,, men det gjorde så ont. 

 

När jag vaknade så kände jag efter men jag hade inte ont i öronen som tur va.. Usch vilka konstiga drömmar jag har...

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards