Mitt Nya Liv

LITE SMÅTT O GOTT.

Av Anneli Gustavsson - 2023-04-08 20:07


 

För ett tag sen fick jag den här burken skickad till mig, det är en fotsalva o den doftar så gott. Den är mjuk o skön för fötterna o jag smörjer in dom när jag har duschat. Får se hur den funkar med mina fötter om dom blir bättre,, hoppas det.. 

Tack Kicki för att du är så go o tänker på mig o tack för salvan   



 

Jag kan bli ganska äcklad av dofter mm o jag kom på att förr fanns det ju vicks, både salva i  burk o ett sånt här stift till näsan. Jag letade efter vicks men hittade den här o det doftar så gott så nu sniffar jag frisk o fräsch luft =) 


 


Nu har jag även använt den här vattenflaskan o den är så bra.. Oh ja den är stor men jag slipper springa o fylla på den stup i kvarten... Så den kommer följa med mig på mina promenader i sommar.. Längtar så efter fint väder nu o en bättre kropp..

 

I dag gjorde mamma bakad potatis med en go röra till, det var längesen jag åt den nu. Ett tag hade jag inget annat än detta, ja det blir lite kvalmigt när man har ätit det länge men nu i dag var det gott. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards