Mitt Nya Liv

BESTÄLLNING FRÅN SHEIN.

Av Anneli Gustavsson - 2023-04-13 16:46


Hur säger man Shein ? Jag har hört She-in,,, nu stavar jag som det låter,, shäjn, Shijn ? Ja det kanske inte är så viktigt hur man uttalar det huvudsaken är ju att det man beställer är som det ska vara. 

 

Jag älskar att skicka efter från både Shein o Wish. När jag har beställt kläder från Shein så har dom varit bra, det var en klänning som jag beställde som inte stämde med färgen men den är fin. 

 

Den här gången beställde jag dessa saker;

 

 

Alla 3 är nytvättade för dom stank väldigt mycket.. Den här har jag på mig i dag o den är så skön, ja alla är sköna. 

 

   

Den här är svart o är väldigt fin.. 

 

 

Den här är INTE grå som bilden visar,, det är en fin grön färg.. 

 

Alla 3 är så sköna o det är faktiskt inte så dyrt att skicka efter där heller o dom har annat än bara kläder. 

 

Om ni vill beställa nåt så kan ni uppge den här koden så får ni 20% - HÄR.

 

Varför inte shoppa nåt fint nu till sommaren när vi äntligen kommer ut o får lite frisk luft =) 

 

Det har varit en lång o hemsk vinter med mycket värk så jag längtar verkligen ut så jag kan ta mina långa härliga promenader så det inte blir som förra sommaren, då kunde jag knappt gå. 

 

Så jag längtar till jag kan ta fram Neos vagn, vattenflaska o nåt godis till honom o sen bara gå,, strosa runt o ta lite kort. Det ska bli underbart. 

 

I dag har det regnat lite igen, det kom några droppar i går oxo. Så nån sol  har jag inte sett i dag. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan   

 

 

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 april 2023 10:42

Jag skickar efter när jag behöver kläder men när man bor så här i skogen så går man i sina gamla paltor. Däremot har jag skaffat mig ett par nya gummistövlar för dom gamla hade hål. Det behövs nu när det börjar tina lite grann. Kanske måste jag skaffa mig en ny baddräkt också. Den gamla börjar bli narig och tunn.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

16 april 2023 00:24

Jag får oxo i mina gamla kläder så det är roligt att ha lite nytt. Har sett flera tunikor som jag vill ha.. Tänker att jag kan slänga ut lite av det jag redan har o få lite nytt.. Men det går vänta, det kostar ju en del..

Baddräkt är nåt jag inte kan ha, jag har en men det funkar inte på mig =)
Har en bikinikjol men jag ligger inte här hemma på stranden o visar upp mig.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards