Mitt Nya Liv

BÄSTA FICKLAMPAN - BILLIG VAR DEN OXO.

Av Anneli Gustavsson - 2023-05-02 11:00


För några dagar sen fick jag hem min ficklampa från wish, jag älskar att handla där =) 

Hur som helst så för ett bra tag sen fick strömmen här o allt bara slocknade även ute på gården o nästliggande "byar", ja det sträckte sig långt i alla fall o det var så många som var utan ström.

 

Jag hade precis slängt en ficklampa för den funkade inte så efter strömavbrottet skickade jag efter en ficklampa från Wish.. Jag har för mig att den kostade ca 50 kr,, inkl frakten så det var inget att tänka på i fall den inte skulle funka.. Men,, det gjorde den. Den är uppladdningsbar o den lyser hur långt som helst o även inne lyser den upp hela rummet där jag står. Den sträcker sig i 1000 km, ja så långt har jag inte provat men jag lös lite ute här när det var natt. Jag råkade lysa in i nåt fönster men det var inte meningen. 

 

Hur som helst den här är det. 

 

 

Här lyser jag upp när vi är ute i trädgården. 

 

 

HÄR HAR NI SÅ NI KAN SE FILMEN PÅ YOUTUBE FÖR DET FUNKAR INTE LÄNGRE ATT LÄGGA IN FILMER HÄR VARKEN ATT LADDA UPP ELLER FRÅN YOUTUBE.. KLICKA HÄR.


Här är det när jag lyser på långt håll. Man får dra ut ena änden då lyser den starkt, trycker man igen så blir det lite svagare o trycker man en gång till så blir det disco =) 

 

Ha en bra dag där ute. Puss I Pannan   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards