Mitt Nya Liv

ALLT BLIR TILLSLUT ETT ENDA PÅHÄNG !!!

Av Anneli Gustavsson - 2023-05-04 00:19


Ja det gör det faktiskt o det är så jobbigt o tråkigt.. Det är inte mycket jag kan göra förrns jag får värk men nu har det blivit så mycket värre i mina händer/fingrar o tår. Det krampar o värker, jag fryser inifrån så det känns som skelettet förfryser. Det är inte bara där jag har mina kramper, dom får jag även i vaderna, låren, axlarna ja nästan överallt. 

 

   

Mina handledsskydd beställde jag billigt från Wish o dom är så bra. Dom har en metallskena under händerna o man kan dra åt dom. Jättebra, man behöver inte gå o köpa dyra saker.

 

I dag ringde sjukgymnasten upp mig o jag sa vad det gällde med mig o att jag ville komma till Maria,, men hon hade tyvärr slutat så det var inte roligt. Men nu ska jag få komma till T i stället, han är oxo bra.. 

 

Han måste hjälpa mig med min tå som jag bröt för jag kan inte böja den o automatiskt går det inte böja dom andra tårna heller. Den brutna tån är helt förstörd o jag har fått artros i den, men samtidigt som det gör ont i mina fötter o tår så har jag knappt nån känsel kvar,, det har varit så länge men nu har det blivit värre. 

 

Jag tog även upp hur läkarna förstörde min mage,, min hägra muskel i magen är paralyserad pga att dom skar sönder mina nervtrådar där när dom opererade ut min gallblåsa som hade fått nekros fläckar på sig,, ja den höll på att dö... Då hade jag gått med hemska smärtor/krampar i magen men dom skyllde bara på min fibromyalgi.. Ja så nu har jag svårt att resa mig från sängen mm,, så nu börjar min muskel på ryggen på hö sida oxo börjat o slappa till sig o jag vet inte hur jag ska kunna bygga upp den igen så det är det jag vill ta reda på lite oxo. 

 

Nä nu är det dags att sova lite. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. BE SAFE. Puss I Pannan   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards