Mitt Nya Liv

JAG DONERAR ALLT.

Av Anneli Gustavsson - 2023-05-09 14:30


Jag donerar alla mina hobby-saker eftersom jag inte längre har lust att göra något med dem. Livet blir så ibland. Att ha hobbies presenterar mycket jobb för väldigt lite igenkänning. Jag är extremt trött o utmattad faktiskt.

 


Snälla ställ inga frågor. Jag klarar inte av att prata om det längre! ?
Endast seriösa förfrågningar, tack.


Nedan är listan på saker som jag har tillgänglig.

1. Sopborste och dammvippa
2. Diskborste
3. Dammsugare
4. Skurmopp
5. Fönsterputs
6. Skurhink
7. Disktrasor
8. Disk, tvättmedel
9. Soppåsar
10. Toaborste


Vänligen mejla vid intresse.

Nä vem tycker att det är kul att städa o tvätta jämt o ständigt =) 

Ja en lite rolig lista,, tänk om man kunde donera sån här plus att nån kommer hem o gör allt åt mig =) 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards