Mitt Nya Liv

BESTÄLLNING FRÅN SHEIN.

Av Anneli Gustavsson - 2023-06-02 10:45


Det är så roligt när det ringer på dörren o dom kommer o lämnar ett paket.. Vad kan det vara där i ? =)

Ja det vet ju jag redan men det är lika spännande ändå.. 

 

Jag älskar att handla från Shein o Wish. Det är billigt o bra varor. Visst kan det hända att det är nåt fel men då får man hjälp,, det är mest det jag beställer från Wish.. 

 

För ett tag sen skickade jag efter 2 klänningar,,, men jag har dom som tunikor för dom är alldeles för korta för mig för att ha dom som klänningar.. Dom är så sköna. Den ena måste jag lägga upp lite för den är lite längre men jag ska tvätta dom först o se om dom krymper nåt. 

 

 

En jätteskön klänning, passade perfekt.

 

   

Det var den här som var något längre som ska sys upp,, mamma ska hjälpa mig med det. Materialet är så mjukt o fluffigt..

 

 

Så här ser det ut, den är så len o go.. 

 

Jag har beställt nåt mer man det kan jag inte säga än,, det är till mitt barnbarn till hans födelsedag =)

 

Ja det är roligt att skicka efter saker o särskilt när det är så billigt, då kan man UNNA SAJ =) 

 

Ha en bra dag. Puss I Pannan   

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards