Mitt Nya Liv

SVANTE KOMPISEN.

Av Anneli Gustavsson - 2023-06-16 00:10


Häromdagen kom Neos kompis Svante till honom o dom busade o hade så roligt. Jag lovar,, han var så trött när han hade åkt hem o han gick o nosade efter honom även dagen efter =) 

 

Mamma Annie fikade o mommo var inne oxo så jag bjöd på mina kakor o bullar. Dom bullarna jag gjorde sist gjorde så jag fick så förbenat ont i kroppen, särskilt i ryggslutet så jag har haft svårt att böja mig.. Men så är det,, vill jag göra nåt så får jag alltid betala för det efteråt men dom här bullarna är värt det. Ska baka snart igen =) 

 

Eftersom det inte går att lägga in filmer här länge o dom svarar inte på mejl så lägger jag in länken här från youtube.. 

 


https://www.youtube.com/watch?v=nLiqKwhIn-Q


 

Jag fick den här fina hortensian, ja hon fick mat till Svante som Neo inte längre äter.


 

Lite fika blev det o gott är det =) 


         

Svante är så rolig för han pratar så mycket när han busar, det låter som han är arg men det är han inte, dom har så roligt ihop. Han ska vara hos mig vid 2 tillfällen i juli o det ska bli så roligt.


 

Ja som sagt så var Neo rätt så trött efteråt.


     

Han vill alltid vara nära o sova på mitt ben så det måste jag ha utsträckt på soffan. Ja han är rolig. Nu ska jag gå in o se om fattakan vill komma in, har redan varit inne men han syns inte till. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. BE SAFE. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 



 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards