Mitt Nya Liv

GUNNEL O JAG GJORDE ERIKS HJÄLPEN !

Av Anneli Gustavsson - 2023-06-28 23:41


Mammas väninna ringde mig i morse o frågade om jag ville åka med henne till Eriks hjälpen o det ville jag gärna göra för jag har inte varit där. Det har ju varit så varmt i dag igen o hennes AC funkade inte så vi hade fönsterna öppna i bilen så mitt hår flög kors o tvärs, men det gör inget för det har blivit så krulligt igen =)

 

Vi åkte först till Eriks hjälpen o där fanns det mycket att titta på. Jag tittade noga om jag kunde hitta nåt som jag kunde baka med eller nåt annat fint. 

 

Det fanns det som var billigt o det fanns även det som var dyrt o det fanns otroligt mycket, det trodde jag inte så det var lite roligt att strosa runt där. 

 

 

Ja det var bara att börja undersöka allt =)

 

 

Det fanns även fina tallrikar, synd bara att det inte fanns ett helt set för jag behöver nya tallrikar både flata o djupa. 

 

 

Men detta hittade jag i alla fall. 20 st kakformar ,, ovala för 40 kr

2 "händer" för 10 kr,, det är till att blanda sallad med, jag tror att dom var nya.

Välkomstskylten var så gullig, lite skavd här o där men det gjorde inget, tror den kostade 25 kr, jag vet inte ?

Men jag blev glad för detta.

 

 

Ja så här ser det ut på dörren. Jag tog sånt där jättebra tejp o det sitter kan jag lova. Tejpen skickade jag efter på wish,, billigt. Skylten blev lite sned men vad gör det =) 

 

Det var roligt att få en halvdag med Gunnel, hon är en underbar kvinna, jag bara älskar henne. Hon bjuder verkligen på sig själv o skäms inte för nåt,, helt i min smak =) 

Hoppas att vi kan ta en runda snart igen, det finns ju fler ställen i stan o jag har inte varit där på många år.

 

Fick lite annat med posten i dag men det tar jag i morgon. Det är så roligt att få lite paket o det är så roligt att shoppa lite =) 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards