Mitt Nya Liv

ÄNNU MER FRÅN SHEIN.

Av Anneli Gustavsson - 2023-06-29 16:57


Ja som jag har skrivit innan så älskar jag både Shein o Wish.. Men det finns en annan sida oxo som heter Temu. Jag har inte köpt när där än men det finns lite som jag skulle vilja ha =) 

Bla en äggbox, ja det finns flera men det är en som jag vill ha men den är lite dyrare så jag får ha dom som jag har dom ett tag till =) 

 

Hur som helst så fick jag ytterligare ett paket med lite gott o blandat i i förrgår.. 

 

 

Det här fina fabrege ägget skickade jag efter till mamma, det ska man ha tandpetare i. Jag var rädd att det skulle vara lite plastigt men det var det inte. Så fint,, det får bli ett till mig oxo nån gång.

 

 

Man trycker på locket så åker det upp o där i finns tandpetarna.

 

 

Jag köpte nya frukt gafflar ,, dom var jättefina. Det är så bra att ha om man gör en liten fruktsallad då är det bara att sitta o pilla med gaffeln =) 

 

 

Ja det var dags att slänga ut dom gamla, jag hade inte så många kvar heller.

 

 

Köpte även nya sladdhållare , jag har på min brödrost, kaffebryggare mm. Dom är så bra o billiga.

 

 

Ja,, var är då detta ? Jag trodde att det skulle vara en fingerborg,, men nu är det lite så att nålen gick igenom på vissa ställen så dom var nog inte till för det =) 

 

 

Sen köpte jag en kniv/rakblad som man kan skära mönster när man bakar mm. Det blir nog säkert bra.

 

 

Sen köpte jag en ny slapptask,, på den här finns det 2 knappar som man ställer in munstycket på. Den andra jag hade fick man dra ut vid toppen på den så den var lite jobbig men annars bra. 

 

 

Men den här verkar oxo vara jättebra, får se hur länge den håller =)

 

Ja det var allt för den här gången.. Får se när nästa paket kommer o vad det blir =) 

 

Ha en fin kväll   

 

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards