Mitt Nya Liv

SNACKA OM EN LÄCKER BURK.

Av Anneli Gustavsson - 2023-07-11 13:05


Jag har ett tag nu försökt få tag i en fin plåtburk. Jag var med Gunnel på Erikshjälpen o kollade o där fanns en ganska fin,, men det stod god jul med hälsningar från 2 namn o det ville jag inte ha så jakten fortsatte. 

 

I går när jag o lillknas var inne i stan hittade jag äntligen en på ÖoB,, jag hade nog velat ha en lite lite större,, men nu i dag när jag la i mina fröknäcken där så fick nästan dubbel sats plats så jag är nöjd.. Ja den är så jäkla fin,, retro =)

 

   

 

Visst är den fin ? Ska se om jag kan hitta fler fina burkar sen, har inte kollat på Ikea, där kan det finnas oxo,, vet inte men det borde väl göra det ? Nånstans =) 

 

Nu är det bara ett större kök som fattas =)

 

Ha en fin dag där ute   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards