Mitt Nya Liv

GRATTIS LILLA MORMOR.

Av Anneli Gustavsson - 2023-07-22 15:15


 

     

 

Jag var så liten när du förlorade mot cancern , jag kommer inte ihåg dig alls. Jag önskar så att jag hade minnen från dig, hur du var, hur du såg ut o gjorde saker o ting. Livet är så orättvist. Du dog när du bara var 46 år. 

 

Jag vet o jag känner att du är med oss,, ganska ofta.. Jag hör saker, jag känner dofter, jag "ser" o jag tror att det är du o pappa som tittar till oss. 

 

Jag vet att du håller ett vakande öga på oss o det känns tryggt.. I dag är det Din dag o jag önskar så att jag hade fått fira den med dig men i tankarna gör vi det. 

 

Grattis lilla mormor på din födelsedag, du skulle fyllt 99 år o det firar du med Änglarna   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards