Mitt Nya Liv

TIPS & TRIX.

Av Anneli Gustavsson - 2023-08-09 15:39


Det hemska vädret fortsätter. Det är så kallt o det blåser. Jovisst jag glömde ju,, det regnar till o från oxo. 

 

Vem som helst kan bli på dåligt humör när det är sånt här väder. Det är bara att inse att sommaren är över för den här gången. 

 

 

Ja, ni ser ju själva vi har bara 12 grader. 

 

 

Sen har vi ett litet tips o trix.. Detta såg jag för många år sen men har inte tänkt mer på det, jo nån gång men jag har inte gjort nåt åt det. Så fort man dammsuger, öppnar fönstret mm så får man rätta till gardinen där uppe så det ska se jämnt ut. Sitter det nån där på stolen så går den emot o då får jag pilla så det blir rätt o ser bra ut igen.. 

 

 

Men nu sparade jag lite toarullar, jag fick några av mamma oxo för nu tröttnade jag. Jag ska måla dom vita i köket för dom syns lite om man kommer nära. Ska även göra likadant i vardagsrummet men dom gardinerna är mörkare så jag får se hur det blir, jag kan ju inte måla dom vita =) Jaja, det blir nog bra det oxo. Måste bara spara ihop några till sen blir det fint där oxo. 

 

Visst är det skillnad ? Jag tycker i alla fall att det blir jättebra. 

 

Usch vad trist det är, jag vet inte vad jag ska hitta på ? Eller gör jag ?  Ja jag får se =) 

 

Ha en bra dag där ute . Puss I Pannan   

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards