Mitt Nya Liv

SEXIGA DRICKSGLAS =)

Av Anneli Gustavsson - 2023-09-30 13:28


Jag har fina lite större dricksglas men jag har velat ha lite mindre oxo men inte hittat några fina. Har letat länge men inte hittat nåt jag har fastnat för. 

 

Men så för ett bra tag sen när jag var på Dollar Store o där hittade jag nåt så läckert,, nej det var inte dricksglas MEN vem säger vad som gör ett glas till ett dricksglas ?? 

 

Man kan ta vad som helst o dricka ur bara man själv blir nöjd,,,, eller hur =)

 

 

Gråa, rosa, turkosa o genomskinliga... Ja, detta är ljuslyktor. 

 

     

Dom är faktiskt goa o dricka ur oxo o precis lagom storlek. 

 

 

Jisses, just nu sitter lillknas o försöker få mig att gilla rapmusik,,,, det är HEMSKT !!!

Han har spelat upp ganska många ny o det är 1 som är ok,,, men bara ok. 

 

Hur kan man lyssna på sån skit ? Dom sjunger inte,,, det är väl till för dom som inte kan sjunga men ändå försöker,,,, prata skit.. Hemskt. 

 

Jag kan lyssna på mycket olika musikstilar men inte detta. 

 

Just nu satte han på en Spansk raplåt,,, ja den var jättebra.. 

 

Ja nu skiner solen o det blåser storm,, ska snart ut med Neo.. Ha en underbar dag   

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards