Mitt Nya Liv

MEDDELANDE FRÅN FB.

Av Anneli Gustavsson - 2023-11-11 20:28



Facebook kommer att börja stjäla dina underkläder vid midnatt ikväll om du inte kopierar och klistrar in den här meddelandet under de närmaste 37 sekunderna, vidarebefordra det till alla i din e-postlista, skriv ut en papperskopia till din farmor och ring din tredjeklasslärare.
 
Detta är verkligt. Jag fick meddelandet i första hand från Elvis som hade lunch med Bigfoot, medan dom red på Loch Ness-odjuret.
 
Inte bara kommer Facebook att börja debitera dig i morgon, de kommer också att debitera ditt kreditkort under de senaste 3 åren av tjänster. Lyckligtvis, varje person som kopierar och klistrar in denna status kommer att få en gratis enhörning med posten imorgon. Men om du INTE återanvänt denna status, Facebookkoden har inrättats för att automatiskt sätta datorn i brand och skada en oskyldig kanin i skogen !
 
Det är sant, det var på nyheterna !
 
Det är officiellt! Facebook-användare kommer att tro något deras vänner kopierar och klistrar in i deras status hur otroligt det än är.
Punkt slut.
 
Detta meddelandet är nästan bättre än det som cirkulerar om att dom ska ta dina bilder mm om du inte delar till 25 personer, folk går ju ändå på så otroligt mycket.
 
När man går med i fb så är det många som INTE läser reglerna o där står det vad dom gör med dina uppgifter bilder mm. Nä, jag läste inte heller utan bara accepterade så jag har ingen aning om vad jag godkände. Vem orkar sitta o läsa metervis med text som är så smått så det är oläsligt ? 
 
Hur som helst så tyckte jag att den här texten var bra. Hittade den på google. 
 
 
 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards