Mitt Nya Liv

JAG SMYGER FÖR ATT INTE VÄCKA DIG.

Av Anneli Gustavsson - 2023-11-16 23:52


Det är så skönt när kvällen blir dags att få krypa ner i sängen o titta på tv;n. Jag lägger mig oftast kl 21 o det finns alltid nåt som jag följer. Där ligger jag i några timmar, ibland somnar jag o ibland är jag vaken tills det är dags för nattmedicinen. 

 

Neo kryper nära, ja han vill ligga precis jämte o lite på mig. Vänder jag mig om på min högersida så krafsar han mig på ryggen tills jag vänder mig om igen. Han har försökt att ligga på min högersida men han kan inte sova där, o ja det känns lite fel så vänstersidan är mycket mysigare.. Men när jag ska ligga på den sidan hela natten så somnar o domnar armar o ben på mig så då får jag snurra runt lite så blir det bättre. 

 

Nyss gick jag upp från sängen o Neo låg o sov ganska djupt o jag smyger väldigt försiktigt så att jag inte ska väcka honom. Han är så söt där han litter med alla 4 upp i luften o snarkar. Men det knakar lite i golvet i vardagsrummet plus att jag satte på vattenkranen då vaknade han till så nu ligger han jämte mig i soffan o snarkar. 

 

Hoppas att ni sover gott nu. Dröm Vackra Drömmar   

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

18 november 2023 09:58

Låter skönt att ha tv i sovrummet. Jag fryser så jag blir knäpp. 25 grader kallt och jag eldar och eldar men det är fortfarande varmt inne. Fingrarna är stela och jag har massor med kläder på mig. Gamla hus och gamla kärringar. Katten ligger hos mig och försöker värma mig i alla fall.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 november 2023 14:09

Ja det är en lyx att ha tv i sovrummet har haft det i många år.

Ja så kallt har inte vi tack o lov men hellre kallt o snö en regnigt o grått.

Förstår att du fryser, du får köpa såna där strumpor som värmer upp fötterna, såg det på shein eller wish ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards