Mitt Nya Liv

NU HAR MIN LÄKARE RINGT.

Av Anneli Gustavsson - 2023-11-29 17:03



Han frågade hur jag mådde o jag sa som det var. Jag gråter inte lika ofta o jag får inte det här trycket över bröstet lika ofta heller. Känner mig nog lite "lättare" både i knoppen o kroppen. Allt detta har tagit väldigt hårt på mig o gör fortfarande.
 
Men han sa att han var nöjd med det för jag sa först att jag var nöjd med medicinen så jag ska fortsätta med dom i 2 månader till o då ska jag till honom så jag får en tid.
Jag sa att jag har blivit ännu mer torr i munnen o ögonen plus att jag skakar i kroppen o händerna. Det var biverkningar så vi ska se om dom går över, men det blir nog bra. Jag är nöjd o tacksam för detta. Alltid nåt att vara glad för.
 
Han har skrivit ut ett nytt recept till mig så får vi se sen om vi ska ändra om nåt eller om jag ska ha det så här. Jag sa även till honom att jag sover mycket bättre på nätterna o har bara vaknat 1 gång o det är jag glad för men jag somnar väldigt bra på den medicinen jag har o det sa jag till honom. Jag sa oxo att jag inte ville mixtra med att ta bort nån eller lägga till nån för det verkar funka bra nu. Jag sa även till honom att det verkar som att min fibromyalgi har blivit sämre.
 
Japp det var det,, ha en goer kväll =) 
 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards