Mitt Nya Liv

GRATTIS ÄLSKADE NEO 3 ÅR.

Av Anneli Gustavsson - 2023-12-03 16:47


 

Grattis min älskade skatt. I dag fyller du 3 år. Jag förstår inte var tiden tar vägen. Det finns ingen bättre än dig, du är mitt allt   

Jag är så glad o tacksam för mommo som valde dig o gav dig till mig. Från första dan så förändrades mitt liv o jag började leva igen. 

 

Du är mitt allt, min bästa vän, trogen som bara den.

 

GRATTIS PÅ DIN 3 ÅRS DAG JAG ÄLSKAR DIG   


 

Du älskar att ta på dig kläder, när du ser att jag kommer med en tröja så kommer du till mig o sträcker upp huvudet. 


 

Din nya fina jacka. 


 

Du älskar att vara nära o det gör jag oxo.


 


Ja jag har en dubbelsäng men vi delar bara på en sida men det gör inget. 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards