Mitt Nya Liv

CRISTMAS TIME IS HERE.

Av Anneli Gustavsson - 2023-12-23 13:15


Ja i morgon är det Julafton, tiden har gått så himlans fort. Jag var ute i god tid för en gångs skull, men jag hade inte så många klappar att köpa. 

 

Den här videon, låten är helt underbar o jag har lyssnat på den så många gånger. Jag tappade bort den, jag kom inte ihåg vad tjejen heter eller vilken låt det var hon sjöng, vet bara att det var en jullåt. Men så fick jag upp det som ett minne på fb o jag blev så glad. Dels för hon sjunger som en ängel men även för att när jag hade Teddy så lyssnade vi på den här o jag dansade med honom, han la sitt huvud mot min axel o han kunde ligga där hur länge som helst. 

 

Den här låten ger tårar både för glädje men även för saknad av Teddy. Han finns med mig varje dag o jag tänker på honom varje dag o ja, det kommer ibland lite tårar oxo. Men sen livar min lille huligan o mitt hjärta upp mig,, lille Neo såklart =)

 

Hunden i videon var likadan som Teddy, han kunde oxo sitta o lyssna på när jag pratade med honom , ja saknaden känns hård ibland   


Om ni inte kan se den här klicka på länken till youtube https://www.youtube.com/watch?v=_iAaEH_dR_Y



 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards