Mitt Nya Liv

SHOPPAT FRÅN SHEIN.

Av Anneli Gustavsson - 2024-01-20 12:55


Det är så roligt att handla på Shein o jag gör det ganska ofta =)

Det är ju alltid lika spännande att få hem paketen även att det är jag själv som har beställt det, ja det kan kännas som julafton.... 

 

Jag har lite som jag ska lägga in det som jag har handlat nu o sen vet jag inte om jag har lagt in det jag har köpt till Neo ?

 

Hur som helst så är det detta ....

 

 

Den här är så skön, sval o mjuk i tyget så den älskar jag. Finns ju i 5 olika storlekar o 2 färger, den här är från en annan order som jag även ska lägga in. 

 

 

Jag köpte detta diskunderlägg men jag trodde väl inte att det skulle vara så bra för det var inte det som jag har sen innan i tyg men det sög åt sig vattnet direkt så det kan jag rekommendera. Fanns i olika storlekar o jag tror att det var 2 olika färger.

 

 

Deras kranar älskar jag, du kan välja att stoppa vattnet, ha det i en vanlig stråle

 

 

eller som den här stilen. Superbra. Den finns i 3 olika färger, jag valde silver.

 

 

Bakmatta, ja den kan du använda till allt men den är även bra för när man ska baka macarons. Finns i 2 olika färger, olika storlekar. 

 

 

Är dina grytor missfärgde eller om slasken eller diskbänken missfärgad så är den här trasan bra.

 

 

Fanns i 1 storlek med 4 olika färger.

 

 

Sen älskar jag ju att handla allt som hör köket o bakandet till o jag älskar dessa små formar, dom är smidiga att använda o du kan göra en fin bakelse med dessa, lagom stor blir den.

 

 

Dessa köpte jag,, det är silikon strumpor. Antigen smörjer du in fötterna o sen tar på dig eller så smörjer du in strumpan o tar på dig så ska det återfukta fötterna. Som ni vet har jag eksem under fötterna så dessa är bra. Det är 1 storlek men finns i 2 färger, dessa är tjocka silikon strumpor.

 

 

Jag har på mig mina länge o ja det känns bättre. 

 

Jag väntar på ett till paket men det visar jag då =)

 

Sen ska jag lägga ut det som jag har köpt till Neo, han har så fina tröjor ..

 

Ha en fin dag där ute   

 

 

#shein #shopping #loveit

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards