Mitt Nya Liv

FÖRBANNADE IDIOTER !!!

Av Anneli Gustavsson - 2024-01-20 17:56


Är det störst bäst o vackrast som kan göra som dom vill ? Man kan tro det i alla fall.

 

Hade precis varit o handlat på Ica o kört ur rondellen ner mot Konsum. Det var en jättestor "bil" framför mig, han skottade snö när han körde framåt o där bak hade han så han sprutade ut salt.. 

 

Jag kommer sakta o kör ner den vägen o ser att han backar, jag stannar upp han fortsätter att backa. Jag tutar o han fortsätter att backa,, jag tutar ännu en gång o håller ner tutan men han backar så jag måste försöka backa lite, o jag kunde göra det lite först men sen kom det en bil bakom mig som oxo skulle åt samma håll. Jag tutar för fullt o den jäveln fortsätter att backa så jag har precis svängrum o försöker köra över på andra körbanan o där kommer det en bil... 

 

Han backar o bilen kör o jag står mitt emellan.. Idioten stannar, tittar ut o jag kör över på den andra körbanan när den andra bilen har åkt.. Idioten sitter med sitt huvud utanför o gapar på mig, jag hörde inte vad han sa men arg var han. 

 

Jag hade inte gjort nåt fel, hade det hänt nåt så hade det stått för honom. Jag hötte näven åt honom o körde hem. 

 

Alltså hur kan man göra så i trafiken, han hade kunnat köra in i mig o förstört mammas bil. 

 

Ja som mamma säger - Du råkar alltid ut för nåt,, är det inte det ena så är det de andra.

 

Jaja, jag vet men det kan ju inte jag hjälpa =) Nä detta var läskigt för jag blev rädd. Mammas bil är ju helt ny o jag är så försiktig med den. Jag kan ju säga att jag INTE gillar att den tjuter så fort det är nåt o skriiiiiker om man har nåt 1 meter framför sig =) 

Jag har aldrig haft problem att köra in i garaget men nu blir jag alltid nervös efter som den piper hela tiden. 

 

Jaja,, nu ska jag titta på Golden Boy,, det är en turkisk serie o är sååå otroligt bra. 

 

Puss I Pannan   

 

 

 
 
Synnöve Kjerstad

Synnöve Kjerstad

Lördag 20 jan 18:28

Idioter finns det gott om! Skönt det gick bra.

http://https://nabolandet.blogspot.com

Anneli Gustavsson

Lördag 20 jan 18:42

Ja precis, jag blev så arg så jag kände för att hoppa ur bilen o säga ett sanningens ord.

Ja tur att jag kom undan ♥

 
skogsnuvan

skogsnuvan

Måndag 22 jan 11:52

Så hemskt. Dessutom hade du någon annans bil och det gör det ännu värre. Jag var ute för precis som du en gång. En gubbe backade bakåt och hörde inte hur jag tutade och jag kunde inte backa för jag hade en bil bakom mig så han körde på mig men det gick bra men jag förstår hur du kände det.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

Måndag 22 jan 12:20

Ja det är fruktansvärt o mammas bil som är splitterny.
Bra att det inte hände nåt på din bil eller med dig.

Jag förstår inte hur folk kan vara så okoncentrerade eller nonchalanta i trafiken ?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards