Mitt Nya Liv

VARFÖR KOMMER HAN TILL MIG HELA TIDEN ? JAG VILL INTE !!!!

Av Anneli Gustavsson - 2024-01-26 17:07


Jag o syrran bodde kvar hemma hos mamma, jag kan se lägenheten framför mig lite o jag ser hur syrran ligger i sin säng o ser full i fan ut. Jag VET att hon har hittat på nåt som jag kommer att få skit för. Hon passar alltid på att göra nåt när mamma inte är hemma o nu har hon varit borta i flera dagar så hon har hunnit med mycket. Jag går runt i lägenheten för att se vad hon har gjort men ser inget. Jag står i köket o göra i ordning för hon har dragit ner disk o annat o inte gjort i ordning efter sig o så är det alltid. 

Mamma kommer hem o hon vet att det alltid är nåt som har gjorts, bra eller dåligt men nåt är det. 

Hon tittar på alla tavlor o ropar ANNELI ja när jag var lite så kallade hon o andra mig för Anne men när mamma blev arg på mig sa hon hela namnat. 

Jag sa till mamma att jag inte har rört tavlorna o jag hör hur syrran ligger o skrattar med kudden över ansiktet. Ok, jag fick ta det den här gången oxo.. 

Nu var ju detta en av drömmarna som jag hade i natt. Men,,, när vi var små brukade syrran tjyuvnypa mig så att inte mamma såg nåt o det gjorde ont o när jag skrek till på henne så var det mig mamma sa till för hon såg ju inte vad syrran hade gjort. 

 

 

 

Jag bor ensam o jag har det så bra men saknar ju såklart någon att leva ihop med. Min mobil ringer flera gånger varje dag o jag ser vem det är o jag vill inte prata med honom. Jag förstår inte vad han vill ha av mig ? Men han har tjatat i många år på att få komma tillbaka.. 

En dag ringde han på dörren o jag öppnade bara för att få ett slut på detta. Men han hade köpt blommor till mig o sa att han ville ha en andra chans. Han lovade dyrt o heligt att inte vara otrogen om jag tog tillbaka honom, nä det var han inte när vi var tillsammans. Han lovade att vara snäll o hjälpsam. Han sa att han visste att han hade haft många tjejer som han inte har varit snäll mot men sa att det var slut med det o att han ville komma till mig. 

För 10 sekunder tänkte jag att han ser ju bra ut o då var han snäll mot mig men inte mogen. Men sen ryckte jag till o kom ihåg vad han egentligen gick för. Nej nej nej nej nej NEJ.

Han fick ta med sig blommorna o gå.

 

Jag fattar inte varför han kommer tillbaka till mig i mina drömmar. Jag tänker INTE på honom, jag vill INTE ha honom, kommer ALDRIG att vilja ha honom !!!

 

Låt bli mig i mina drömmar, du har redan gjort mig illa o du fortsätter att såra andra människor än i dag. 

 

Ibland är det mysigt med drömmar o ibland kan jag drömma om nån som är jättefin o har så mycket kärlek till mig, vi har ett bra förhållande o sen när jag vaknar blir jag lite ledsen så jag kom tillbaka till verkligheten. 

 

Jaja, man kan inte få allt. 

 

Ha en fin kväll o Trevlig Helg   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards