Mitt Nya Liv

DET VAR FRUKTANSVÄRT.

Av Anneli Gustavsson - 2024-01-27 11:52


Jag tog en kurs o det var mest yngre människor, ja småglin helt enkelt. Men jag ville ändå ta den här kursen. Jag hade med mig Teddy o han satt så snällt jämte mig o gjorde inget väsen av sig.
 
Många av ungdomarna ville klappa honom o ha honom jämte sig o det fick dom men sen sa läraren till. Det var några som skulle ta rast så dom frågade om dom fick ta med honom ut o jag var väldigt osäker, men jag gav med mig i alla fall.
 
 
Rasten tog slut o efter en stund kom eleverna in men inte med Teddy så jag fick panik ,, då sa dom att det var andra elever som ville ha honom ute o leka med. Han var inte mycket för att leka så jag lämnade lektionen o skulle gå ut o hämta honom. Men, han fanns inte nånstans o jag frågade många elever om dom hade sett honom men ingen hade gjort det.
 
Skolan tog slut o jag fortsatte att leta. Jag höll på hela natten men ingen Teddy,, jag fortsatte till nästa dag då var det nån som hade sett honom med några elever som hade tagit honom till ett labb för dom skulle göra massa tester på honom så jag fick panik o sprang dit men han var inte kvar.
 
Jag hittade honom långt från mitt o från skolan o han var stel som en pinne, benen spretade rakt ut o det enda som kunde röra sig var hans ögon. Jag ville bara skrika rakt ut men jag ville inte skrämma honom.
 
Jag vet inte hur det gick sen men den här bilden på honom sitter kvar i mina ögon o det känns i mitt hjärta. Jag avskyr såna här hemska drömmar, men tack o lov att det bara var en dröm i alla fall.
 
 
Nu finns ju inte Teddy hos mig sen många år tillbaka o jag saknar honom varje dag =(
 
Ha en bra dag   
 
 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards