Mitt Nya Liv

JAG UNDRAR VAD DET VAR ?

Av Anneli Gustavsson - 2024-01-31 21:04


Nu har isen försvunnit så man kan gå ordentligt på gatorna, lite finns det ju kvar men det går att undvika. Ett tag kunde man inte ens gå på gräset för det var isgata där oxo. 

 

Neo var ju dålig härom natten, jag blev riktigt orolig o var på väg att ringa till mamma. Men både han o jag somnade ju vid halv 7 tiden på morgonen o han somnade på min arm o han låg kvar där när jag vaknade. Det var så underbart att känna att han kände sig trygg med mig, det är så det ska vara.

 

Men dagen efter så var han som vanligt igen. Han har ju hela tiden ätit o druckit, det var bara en släng på natten där som han mådde dåligt. 

 

Dagen efter så busade vi lite o var som vanligt. Han nosade efter damerna ute men han hittar ingen, men doftar gott gör det. 

 

Jag är så otroligt glad att det inte var nåt utan att det gick över. Man är helt maktlös när det blir nåt sånt här. Jag måste ta reda på om det finns nån veterinär som har öppet på natten, det fanns ingen när jag hade Teddy. Då fick man antingen åka till Blå stjärnan i Göteborg eller ,, jag tror att det var Malmö. Men tänk om det var nåt allvarligt o man inte hinner fram, det är ju inte klokt. Våra djur har precis lika mycket värde som vi har o dom ska bli omhändertagna om o när det blir så.. 

 

Nu ska vi i alla fall krypa ner i sängen o titta på tv;n.. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards