Mitt Nya Liv

VAD SKA JAG TA MIG TILL ?

Av Anneli Gustavsson - 2024-02-01 21:09


Jag förstår inte vad det är med min vänstra fot,, den som fick sig en smäll när jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag vred ju även till ryggen så jag har ont av ischias o det strålar ner på baksidan av låret o under foten. 

 

Det domnar i ryggslutet ner i vänstra benet, på baksidan o även under foten. Jag har knappt ingen känsel alls där o det gör så förbenat ont    

 

Mamma masserade lite innan o det gjorde så ont, men ändå kände jag knappt att hon tog på foten,, på huden så det är jättekonstigt. 

 

Nu har jag gått o haltat över 1 månad. Jag landade ju även på händerna o jag fick ont i nacken o axlarna.. 

 

Jag orkar inte mer nu. Vad ska jag ta mig till ?

 

Jag ska ju till min sjukgymnast på måndag så jag får se vad han säger.. Sen för nån dag sen ringde chefen/hyresvärden o frågade hur det var för jag har skrivit till dom, ja hon har ringt 2 ggr o jag ska höra av mig till henne när jag har varit hos sjukgymnasten så får hon oxo veta vad dom säger. 

 

Jag hoppas verkligen att detta går över så att smärtan inte blir kronisk, jag har redan kronisk smärta så det räcker o blir över.  Jag har ju även ont i min högra fot/tån som jag bröt.. Där sa min sjukgymnast sist jag var hos honom att brottet gick från vänster till höger men nu såg han att det även gick upp i leden så det är därför jag har så ont o det kommer jag att få ha.. 

 

Visst är livet underbart   

 

God natt o sov gott. Dröm Vackra Drömmar   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards