Mitt Nya Liv

UNDERBART VÄDER PÅ INTERNATIONELLA KVINNODAGEN.

Av Anneli Gustavsson - 2024-03-08 14:13


Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.

 

Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla persiennerna annars blir det så varmt i lägenheten. Men det är underbart väder o nu hoppas jag att vi inte får mer snö för det har varit en riktigt lång vinter. 

 

Förra veckan köpte jag fina tulpaner till mamma men även till en granne som var lite ledsen, ville pigga upp henne lite så jag fick ett leende.. 

Mammas har jag fått ta in till mig för dom är fortfarande fina,, sen köpte jag när jag handlade 20 tulpander, röda o vita för 60 kr har jag för mig.

 

Jag ville bara titta in o dela med mig av dom vackra blommorna, ja ni ska bara känna hur gott dom doftar.

 

Ha en underbar dag   

 

       

Detta är tulpanerna mamma fick som jag tog in sen. Dom står sig än. 

 

   

Jag förstår inte varför det blir suddigt när man laddar upp bilder här ? 

Jag ska försöka ladda upp en film o se om det går. Är det nån av er som oxo har problem med att ladda upp filmer ?

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

Måndag 11 mars 08:57

Visst är dom väldigt vackra och får en att känna lite vårkänslor även om snön ligger tjock på marken fortfarande

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

Måndag 11 mars 12:31

Ja det är dom verkligen..
Här har vi ingen snö kvar o det är så skönt. Men det var lite kyligt i dag men hoppas att våren kommer snart.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards