Mitt Nya Liv

JAG KANSKE INTE SKA TA UT NÅT I FÖRSKOTT.

Av Anneli Gustavsson - 2024-03-14 20:54


Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad.
 
 
I dag var jag hos sjukgymnasten o han höll på med sitt o jag sa att han måste "ta i" för att få rätt resultat, jag är inte rädd för smärta o det sa han att han hade förstått.
 
 
Sen tog han nåt vasst, jag tittade inte för jag ville känna efter OM jag kände när han "stack" mig o inte att jag såg när han gjorde det. Men jag kände inget alls på vänstra foten o det var lite dövat på den högra oxo. Fortfarande ingen reflex på vä hälsena o det var lite sådär på den högra. Han ska prata med min läkare så får vi se vad dom säger.
 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. God natt o sov gott   
 
 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

Torsdag 28 mars 15:04

Glad Påsk och hoppas att du känner dig friskare snart.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

Torsdag 28 mars 17:20

Tack vännen. Det är ok nu.
Önskar dig oxo en Glad Påsk ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards