Mitt Nya Liv

SOMMARTID.

Av Anneli Gustavsson - 2024-03-30 21:02


 


Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se

 

till så att vi har lena o sexiga ben =) 

 

 

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

Tisdag 2 april 13:21

Tror inte jag försöker raka benen för då lär jag väl skära sönder mina åderbråck och det blir nog inte så snyggt. Behåller brallorna på istället. Här är det massor med snö och har snöat så gott som hela helgen.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

Tisdag 2 april 15:14

Jag är så glad för jag har inte mycket hår kvar på benen,, har haft kraftig hårväxt innan men jag köpte en rakapparat som är jättebra, innan såg det ut som jag hade slaktat nån i duschen =)
Det snöar här nu så det lär bli slaskigt, inte roligt alls. Vi som har haft så skönt väder.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards