Mitt Nya Liv

ÄLSKAR DU MIG FORTFARANDE ?

Av Anneli Gustavsson - 2024-05-03 19:45

 

 

 

"Hustrun tittade sig själv i spegeln och frågade sin man:


Älskar du mig fortfarande.?


Mannen svarade: Jodå!

 


Men är inte min kropp densamma som när vi först träffades?


Nej, det märkte jag inte, mannen svarade.


Hon la handen på magen och sa;


Titta min mage är mycket större och tyngre,
Mina ben är inte släta längre.


Hon kom till honom med tårar i ögonen och frågade:

 

"Varför gör du älskar mig så här? "


Mannen svarade:


Titta, när jag rör vid din kropp känner jag din kärlek, Jag ser ditt vänliga hjärta, Jag ser din vackra figur,
Jag vet att det är en perfekt form, Jag älskar dig.


Var inte arg på hur du ser ut, njut av hur jag ser dig, Och hur jag fortfarande känner dig.

Jag blev kär i sensualitet och vänlighet från din själ, inte med din kropps myller, och genom
tårar jag ritade ett leende på hennes ansikte, som lyser igen.
Så ska det vara i livet och kärleken, för du älskar inte med dina ögon, utan med ditt hjärta. ?

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards