Mitt Nya Liv

JLT - JÖNKÖPINGS LÄNSTRAFIK.

Av Anneli Gustavsson - 2024-05-08 12:30


Den 4e april kl; 12;30 prejade en buss upp mig på en trottoar. Det var 2 bilar efter bussen o jag såg hur bilen precis efter bussen tog sig för huvudet o undrade hur det skulle sluta ?

Han tryckte upp mig på trottoaren o det var uppskottat snö där så det var som en liten snövall så jag gled ner mot bussens bakre del o var SÅ nära att glida in i den. 

 

Bilen efter där tittade på mig o nickade o gjorde tummen upp så jag gjorde det tillbaka men jag blev så förbannad så jag skrek i bilen. Jag blev ju mest rädd. Bilen är inte min utan det är mammas o den är splitter ny så det är inte roligt om det skulle hända nåt.. 

 

Jag var på väg att handla o jag skakade hela tiden tills jag kom hem. Jag gick in till mamma för att hämta Neo o jag berättade vad som hade hänt o jag sa att jag skulle ringa till JLT... 

 

Sagt o gjort,, jag ringde o jag var så arg, jag frågade vad det var för inkompetenta idioter dom sätter bakom ratten ?? Killen frågade vad som hade hänt o jag berättade, jag hörde hur han sa ett par gånger att jag skulle vänta för han skrev samtidigt. Han tog min mejladress o sa att jag skulle få ett mejl skickat till mig ang detta.... I dag är vi inne i Maj o jag har fortfarande inte sett nåt mejl från dom, har inte hört nåt alls.

Det är så dålig stil o dom kör som galningar här. Dom tar ut svängarna så det har hänt att jag har fått backa flera gånger för att inte bli påkörd. 

 

Dom borde undervisas lite hur man beter sig i trafiken, kanske ta nytt körkort !!!

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards