Mitt Nya Liv

Vilken Hemsk Dag !

Av Anneli Gustavsson - 2015-12-10 21:48



Ja idag har drömmen hängt sig kvar hela dan. Jag hatar mina mardrömmar o särskilt den jag hade inatt som handlade om Teddy.

Jag har haft dåligt samvete för nåt jag inte har gjort o aldrig skulle göra, ja lämna bort honom alltså.

 

Hoppa min period med drömmar snart är över, det är så jobbigt för jag vaknar o är minst lika trött som när jag la mig ... 

 

Nu ska jag krypa ner jämte Teddy o titta klart på Ciderhusreglerna .. Jag har inte tittat så noga, men det finns inte mycket mer att titta på. Ja det ska väl vara #Nobel då..

 

Hoppas ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm Sött.

 

Puss I Pannan   

 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

10 december 2015 21:59


Dumma drömmar, men de är dock bara drömmar... :)

Kram ❤

http://egopyret.blogspot.com

Anneli Gustavsson

10 december 2015 22:06

Ja som tur är det bara drömmar. Sov gott kramar ♥ ♥ ♥

 
Veronika

Veronika

11 december 2015 06:01

Ah jag misstänkte att det var drömmar men var ändå tvungen att fråga (ler).
Drömmar kan ställa till det både en och två gånger.
Drömmar ska hjälpa att bearbeta vad vi varit med om, tänker, ser och gör personer som finns med är de runt omkring oss, någon vi sett som hastigast kanske men så finns det aniskten som vi aldrig sett eller minns och det blir lurigare..

Är du mycket stressad? Orolig? Hoppas dina olustiga drömmar ebbar ut snart så att du drömmer fridfullt.

Sköt om dig
Kram

http://ordensboning.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

11 december 2015 14:10

Helt ok att fråga =)

Jag drömmar i perioder o när jag drömmer så är det ganska jobbigt även om det är trevliga drömmar för jag är så trött när jag vaknar.

Jag vet att man kan ta med sig intrycken under dagen eller om det är något man ser på tex tv.. Men jag förstår inte varför jag drömmer om att jag lämnar bort min hund,, det har jag aldrig velat. Jag har svårt att vara ifrån honom.

Jag är inte stressad eller orolig, inte medvetet i alla fall =)

Det blir nog bättre snart. Drömde inatt igen som jag ska skriva om.

Ha en bra dag kramar ♥ ♥ ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards