Mitt Nya Liv

Förbannade Vårdcentral !!!

Av Anneli Gustavsson - 2017-05-10 19:44


I snart en vecka har jag haft mer värk än normalt.. Det har varit jobbigt o det tar otroligt mycket på krafterna.. Jag har inte vetat om jag ska ligga, stå eller gå.. Jag blir helt orkeslös i hela kroppen så jag vill inget heller än att ligga o sova bort allt men när det inte går o man får kramper så är det inte roligt... 

 

I måndags ringde jag till Norrahammars Vårdcentral o pratade med en jättetrevlig kvinna,, Elisabeth o hon sa att jag skulle kunna hämta ut mina värktabletter i dag på eftermiddagen.. 

Jag har loggat in o kollat både via mobilen o datorn men jag har som vanligt INTE fått några mediciner................................

 

I eftermiddags fick jag ringa till vc för att få en telefontid o den fick jag först på fredag.. Här blir jag ledsen för nu vet jag att jag absolut inte kommer att få mina värktabletter den här veckan o på helgen jobbar dom inte.

 

Jag skulle prova o logga in på 1177 men det gick inte, jag försökte i ca 30 min sen ringde jag till dom o sa att det var problem att logga in.  Precis när jag hade sagt detta så går det att logga in o jag letar reda på mina journal för att se OM det finns några anteckningar ang recepten o de gör det........

 

Hittar ett ställe där man kan skriva till dom för att förnya dom så jag börjar fylla i rutorna, men för varannan ruta så vill den bara logga ut hela tiden så jag måste klicka på en ruta där det står fortsätt........... När jag har fyllt i allt o klickar på skicka så är det ett jävla tekniskt fel.............  Jag börjar gråta,, jag orkar inte hålla på så här.. Det är inte lätt att må skit,, man orkar inte med sig själv utan man måste ta den här skiten oxo.

 

Detta är inte första gången som vc strular med mina recept. Jag får ringa o tjata hela tiden o det är sån nonchalans.. 

 

Jag fick tillslut en mailadress så nu har jag mailat till dom MEN dom har bara öppet i morgon mellan 8 - 11 sa växeln.................

 

Man får inte må dåligt för att orka vara sjuk !!!!!

 

Jag ligger inte hemma o mår skit för att det är roligt    

 
 
Gunsan

Gunsan

10 maj 2017 21:42

Fy så jobbigt. Inget hjälper 😔 Dåligt att det funkar så dåligt m vårdcentralen o recept ska gå snabbt att få. Hoppas du snart känner dej bättre. Kram // Gunsan

http://gunsanstankevurpor.blogg.se

Anneli Gustavsson

11 maj 2017 00:25

Tack så mycket Gunsan. Ja det är dåligt o händer gång på gång o dom är bara nonchalanta.

Det är jobbigt när man redan "ligger ner" att behöva kämpa så.. Får hoppas att jag får medicinen till helgen i alla fall.

Kram ♥

 
Ingen bild

Åsa

10 maj 2017 22:58

En STOOOR kram till dig Anneli!!! Vet precis hur det är tyvärr, men det hjälper varken dig eller mig, så imorrn så är det på det igen :(
pepp, pepp ;) Har också fibromyalgi,reumatiskt, ibs o annat som hänger runt det....ja du vet säkert redan.
Håller tummarna för dig!! Kram :)

Anneli Gustavsson

11 maj 2017 00:22

Tack så mycket Åsa.. Ja det är så jobbigt när man måste hålla på så här hela tiden. Det är inte en gång utan det händer upprepande gånger..

Hoppas du inte mår alltför dåligt Kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards