Mitt Nya Liv

Spanien, Fuengirola 7 / Bilder

Av Anneli Gustavsson - 2017-09-06 15:34


Fredagen den 23;e var vi vid havet o njöt av sol o bad innan det var dags att gå hem o göra sig i ordning för att gå ut med gänget.. Vi hade bokat bord på Pueblo Lopez.. Jag åt den bästa maten ( 3-rätters ) sen jag kom hit,, så underbart god.. Jag hann inte fota förrätten för den hann jag äta upp men det var 3 små bröd med olika geggor på.. Sååå gott. Jag kan nästan känna hur det vattnas i munnen...


     

En jättemysig inne gård som ägdes av Svenskar. 


     


Lördagen den 24;e var vi vid havet hela dagen, sen gick vi hem o fixade till oss sen gick vi o åt på restauranggatan.. 


Söndagen den 25;e åkte vi till Miramar men det var stängt, dom har visst stängt på söndagar så vi bestämde oss för att gå hela vägen hem igen, det var en lååång väg.. Jag hade så fruktansvärt ont .. Jag handlade lite smycken på vägen hem. Vi stannade o åt mat på Bologna. Tog lax men orkade inte äta upp allt för det tog stopp o jag fick ont i magen o mådde illa. Jag dumpade.. Jag har haft svårt att äta..



Måndagen den 26;e,, tillbaka till Miramar.. Köpte några jumprar till barnen, åt hamburgare med pommes men klarade inte äta idag heller, trots att jag fortfarande var hungrig.. När vi kom hem så la vi oss lite vid poolen o på kvällen gick vi lite o kollade på allt möjligt. Köpte några ringar.. Tog en drink på Sofiya,, en Mai Tai, den var god.

 

       

Jaha, här var jag igen =)


 

Slottet.


 

Spegelbild.


   

Konstverk i sanden.


 

Vackert.



 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards