Mitt Nya Liv

Han säger någonting viktigt om sin mamma – Och det får hela publiken att brista ut i tårar..

Av Anneli Gustavsson - 2018-01-21 02:18


Din mamma är en få som kommer älska dig villkorslöst. Det minsta vi kan göra är att ta oss tiden att visa att vi älskar dem tillbaka. Och när de är gamla och ensamma ge dem vår tid, precis som de gav sin till oss.



Lyssna på det han säger för det kan hända att man inte tar tillvara på tiden/livet o särskilt inte när man är ung..

 

Jag har alltid även som ung hört av mig till mamma när jag har varit ute med kompisar o det gör jag än idag. Jag är den av mig o mamma som håller reda på var den andra är nånstans.

Jag pratar med min mamma flera gånger varje dag + att vi kan ses då vi bor så nära varandra. Men bara för att vi bor vägg i vägg så ses vi inte varje dag utan kan istället ta till telefonen.

 

Jag tycker att det är så viktigt att höra av sig för att veta hur hon mår. Det är ju hon som har gett mig livet o det är jag tacksam för. Jag har alltid tid för henne, det spelar ingen roll vad det gäller. 

 

Man ska finnas till för sin familj, stötta o hjälpa så gott man kan. Att höra av sig, prata i telefonen för att få höra rösten på den man älskar gör gott för både själ o hjärta.

 

Det är som  han säger på ett ställe, det är inte det man har i fickan som räknas, utan det man har i sitt hjärta ♥

 

En dag,,, en dag så finns vi inte längre så ta tillvara på dina älskade familjemedlemmar o vänner ♥

 

Jag Älskar Er Min Kära Familj ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards