Mitt Nya Liv

Jag Är Så Tacksam För Alla I Mitt Liv ♥

Av Anneli Gustavsson - 2019-12-29 16:30


Vilken hemsk natt jag har haft, har inte sovit många timmar o när jag vaknade tidigt i morse mådde jag hemskt så jag försökte somna om en stund o det gick så det kändes skönt..

 

Den lilla snön vi har fått försvinner nu, vet inte om det har regnat idag ?? Trist väder, det kunde gärna bli lite kallare o mer snö så man känner av den här årstiden oxo..

 

I julklapp fick jag många fina saker,, alldeles för mycket MEN jag älskar ju att få presenter o julklappar så jag var oxo som ett barn på julafton. 


 

Av sonen med familj fick jag en kudde som jag hade önskat mig av mamma men hon hade sagt till honom så den fick jag plus att jag fick ett örngott o ett presentkort på en klippning,, yes,, superbra =)

 

Av Sanna, Linus o Tilda fick jag den fina almanackan på dom, jag bara älskar när jag får den så den blev jag oxo glad för.

 

Av mamma fick jag en halkmatta, mysbyxor , knivar, salvor till fötterna, en lapp,, kommer till det sen =)


 

Den här fina gruppen fick jag av sonens svärföräldrar med 2 trisslotter, tyvärr vann jag inget.. Tack så mycket ♥


 

När jag kom hem på kvällen så ville mamma komma in o se när jag öppnade julklapparna.. Det brukar hon inte göra för hon brukar inte ha hunnit hem så jag öppnar dom alltid själv o det är så jag har velat ha det.. Men när jag såg den här lappen så blev jag lite full i skratt o frågade om det var mamma som var den "senare" julklappen o hon började skratta.. Hon tittade på lappen o sa att hon hade visst inte ritat klart den =) Typiskt mamma hahahaha.. Men hon sa att det kommer nåt sen.. Mer om det om en stund =)


 

Kudden som jag hade önskat mig o som jag fick av sonen var för låg, lägre än den jag har nu o det hade inte funkat så jag åkte in på torsdagen o bytte den till den här. Jag la till 200 kr för den skulle visst vara lite avsvalkande .. Jag kommer inte att kunna ha den här kudden för den är bara en enda stor knöl o det funkade inte så jag måste åka in o lämna tillbaka den o få pengarna tillbaka. Detta var absolut ingen bra kudde ... Tråkigt men jag kanske hittar en på Ikea i stället.


 

Javisst ja,, jag fick ju dessa knivar av mamma oxo.. Jag swishade 3 kr till henne för man ska aldrig ta emot pengar utan att ge en slant för varje kniv... Hoppas nu att dom här är bättre än dom jag har. Jag har så jag kan slipa dom andra men slipstenen funkar nog inte längre, får skaffa nåt nytt sen.


 

Gammal byrå som jag hade i sovrummet,, den ska målas vi o ställas in på toan istället, jag behöver mer lådor där inne..


 

Taaadaaaa,,, detta var mammas senare julklapp till mig.. En ny fin byrå till mitt sovrum.. Jag blev så glad, jag hade ju önskar mig en byrå, har tittat på några men inte köpt nån.. Tack mamma ♥


 

Jag har alltid i alla år satt ihop alla möbler själv utan några problem, jaja Ikea är ju som dom är men jag har fixat alla där oxo för jag ger mig inte. Ja , det har tagit tid att sätta ihop sakerna pga min värk men jag har ändå gjort det.. 


Men den här gången gick det inte så jag hade sån tur att min svåger, syskonbarnen Linus o Sanna hjälpte mig.. Jag hade gjort det själv men jag vill inte förstöra mina händer mer än vad dom är nu.. Tack snälla för hjälpen ♥


       

Det var många delar o lite blev det över, men nu står den på plats o jag är så nöjd..


Jag fick även julklappar av Rohde.. Hon hade bakat kakor o bullar till mig o sen fick jag den här fina ängeln av henne,, jag vet bara inte var hon ska stå än men det kommer snart. Hon ska ha en speciell plats...


Ja, jag tror att jag har fått med ALLT jag har fått. Förutom klapparna så var julen jättefin på alla sätt o vis.. Jag fick tillbringa den med min lilla familj, men jag saknar fortfarande mina syskonbarn, jag firade med dom i många år men sen blev det uppdelat.. Jag saknade er ♥

 

♥ Jag är så tacksam för alla som jag har i mitt liv ♥


Hoppas att ni hade en fin jul med eller utan klappar.. Ha en fin kväll där ute.

 

Puss I Pannan ♥

 

  

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards