Mitt Nya Liv

Jag Trodde Att Jag Dog.

Av Anneli Gustavsson - 2020-04-20 10:30


Jga har varit så fruktansvärt trött sista tiden, så lägger jag mig i sängen o ska titta på tv;n så somnar jag.. 

 

Det gjorde jag igår oxo, jag somnade så gott men vaknade upp av att mamma stod o vrålade mitt namn i vardagsrummet... Jag fick hjärtklappning o det kändes i hela huvudet hur det dunkade.

 

Då hade hon först ringt på dörren men jag öppnade inte, hon hade stått i hallen o ropat men jag hörde henne inte då gick hon in i vardagsrummet som är vid mitt sovrum o där vrålar hon rätt ut... Jag hade hjärtklappning länge sen o jag var skakig,, men hon trodde att något hade hänt mig eftersom jag inte reagerade ...Ja ,, tänk om det hade hänt nåt med mig ?? Nu sov jag bara så gott som tur va..



 

Det har varit underbart väder nu o jag har suttit på min altan o solat. Det är så härligt, jag njuter för fullt. Jag sitter o drömmer mig bort o hör fåglarna kvittra..


 

Jag fick besök innan idag av min guddotter/systerdotter Sanna. Hon är hemma o hälsar på syrran så hon ville komma förbi på en fika.. Jag blev jätteglad att hon tänkte på mig, att hon tog sig tid att komma o hälsa på mig..


 

Jag tog fram det jag hade bakat o hon åt o jag fick godkänt så det var roligt. Kul att jag får bjuda på det jag har,, jag träffar ju ingen nu när det är Corona.. Men hon satt ute på gräsmattan o jag satt inne på själva altanen.. Hon sa till mig innan hon gick att jag skulle tvätta händerna när jag hade tagit i hennes kopp o fat så det gjorde jag.

 

Sen fick jag o mamma ett meddelande o det var Tilda, min yngsta systerdotter som undrade om vi behövde ha något från affären så det var gulligt. 


  

Efter duschen tog jag detta kortet när solen går ner.. Jag har sol hela nästan hela dan så jag kan inte ha det bättre..

 

Hoppas nu att sommaren är på väg o att den stannar länge, det ska vara varmt o soligt det behöver vi.

 

Ha en fin dag där ute .. Puss I Pannan ♥

 

 


 
 
Gunsan

Gunsan

20 april 2020 21:30

Härligt m lite sällskap o gofika 🤗

http://gunsanstankevurpor

Anneli Gustavsson

21 april 2020 00:12

Ja verkligen, det var så roligt att hon ville komma o hälsa på sin gamla moster.. Jag blev bara så ledsen att jag inte kunde krama om henne ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards