Mitt Nya Liv

En Underbar Dag Blev Det.

Av Anneli Gustavsson - 2020-07-03 22:14


Ja det har varit en jättebra dag,,trots värk. Men jag fixade lite innan sonen, svärdottern o barnbarnen kom,, ja mamma kom oxo in.

 

Jag fick en tv av dom för dom har köpt en ny o den här tv;n är jättestor så nu ser jag ju när jag sitter i vardagsrummet. Så jag har legat o gottat mig i soffan ikväll, skönt som omväxling..

 

 

Jack var så fin i sin fluga o hatt.. Jag förstår inte varför mina bilder blir så suddiga ? Det är inte roligt när jag vill ta fina bilder.

 

Liam skrattar alltid,, goingen. Han är oxo så fin.. Jag älskar dom så mycket.

 

       

Jack ville bara "jävlas" när jag skulle ta kort.. Ta kort då fammoo,, jaja jag ska sa jag o fick knäppa några bilder till =)

 

 

Dom satt i köket o fikade, jag o mamma satt i soffan en bit från varandra. Förbannade corona.

 

 

Ligger gott i soffan o tittar på min stora tv.. Så underbart, nu kommer jag kunna sitta där mycket mer än vad jag har gjort innan. Tack för tv;n..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards