Mitt Nya Liv

Jag Tappar Massor Med Hår.

Av Anneli Gustavsson - 2020-09-20 14:49


Ibland får man välja mellan pest eller kolera.. Vad skulle du valt ?? Ja det spelar ju ingen roll för det är skit med vilket som.

 

Jag äter ju en medicin för mitt eksem o med dem medicinen så är det en vanlig biverkning att tappa håret o självklart ska jag ju göra det.

 

Det gjorde jag även första "perioden" jag åt den. Men sen fick jag sluta för man måste göra uppehåll men det blev inte så långt uppehåll ,, det var ca 2 månader men sen kom mitt eksem tillbaka så jag har fått börja med den igen.

 

Jag är tacksam för att det finns mediciner som hjälper o jag hoppas att det kommer att hjälpa även den här gången.. 

 

     

 

Men nu så känner jag av biverkningarna även håret men även huvudvärk. Vet inte om det är nåt mer för jag har så mycket ändå som håller på i kroppen på mig.

 

Så här mycket hår har jag tappat på 2 veckor.. Det kanske inte ser så mycket ut på fotona men det är jättemycket o jag vet inte hur det blir.. Om jag kommer att fortsätta att tappa det eller om det kommer att stanna av ? Läkaren vet inte heller... Vem vet ??

 

Jag hoppas att det kommer att stanna av så jag får behålla håret. Sist tappade jag så mycket så man såg hårbotten på vissa ställen. Tänk att håret betyder så otroligt mycket. 

 

Ja det är bara att hålla tummarna o hoppas att eksemet försvinner o håret stannar kvar.

 

Ha en fin söndag..

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

21 september 2020 09:54

men stackars dig. Må det sluta för att tappa hår är ju verkligen inte roligt. Hoppas det ordnar sig

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

21 september 2020 10:15

Tack så mycket. Jag blir ju lite nervös o det känns inte alls bra.
Ha en fin dag ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards