Mitt Nya Liv

Jag Är Helt Slut.

Av Anneli Gustavsson - 2020-12-03 16:07


Idag bestämde Rohde igen vart vi skulle gå på våran promenad så det blev ner till Norrahammar o sen upp vid villorna för att sen komma upp till Åsavallen.

 

       

Det blev inga fina bilder idag men så fick det bli.. Hur som helst så sa jag till Rohde att hon var rolig, för om vi hade vänt på rundan så hade vi inte fått alla uppförsbackar,, men hon tyckte att vi skulle kämpa på så det var bara att pinna på. 

 

Hon är inte dålig den damen till att hålla igång o gå med sin rullator. Det är inget som stoppar henne för hon försöker även att det är snårigt o dant. Det var ganska blåsigt så det blev kallt o jag hade så ont av min fibro. Har haft det igen några dagar nu men det känns ändå skönt när vi är ute. Det är som vi säger,,, vi vet inte vad det blir för väder framöver så vi kanske inte kan gå eller så slår värken till o vi bli liggandes så det är lika bra att passa på.

 

 

 

 

5,8 km ,, det är inte dåligt. 

 

Först var jag på Asecs o handlade lite o sen efter det tog vi promenaden så jag är rätt mör nu =)

 

Dagens steg hittills är 12462 steg.. Inte illa =)

 

Ha en bra dag där ute. 

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards