Mitt Nya Liv

KRISPIGT KALLT.

Av Anneli Gustavsson - 2021-01-15 20:20


Idag trodde jag att det skulle vara så kallt, ja det var riktigt kallt -9 men jag klär ju på mig så mycket o det kändes inte alls kallt när jag gick bakom sjöarna. Det kom sen när jag kom hem o närmare berget,, då blev det rikigt kallt så det kändes i hela kroppen. Men den medsta biten gick jag bakom sjöarna,, det är så vackert o rogivande där.

 

Jag gick som sagt va bakom sjöarna, hem o ner till Åsasjön, upp o förbi Åsa dagis, Överåsliden ner Hyttevägen, förbi skolan, lite längre upp o in på Spånbergsvägen förbi Åsa dagis igen men sen förbi Kulla gården o hem..

 

   


 

 

                 

Det var så vackert med solen o det var så skönt trots att det var kallt. Jag träffade på många som oxo var ute o gick o alla hälsade glatt.

 

             

Ja , det immade igen när jag kom in, det var inte lätt att se =)

 

 

Älskade Teddy ♥  Det var -9 ute men det blev kallare innan så det låg på -11.. Ja det kändes ju att det var lite kallare. Men det var så lätt att gå bakom sjöarna så det blir det i morgon oxo om allt känns bra.

 

 

Samsung Health har utmaningar varje månad o jag är med där. Man vinner inget utan man ser bara att man har kommit i mål eller hur långt man har klarat sig. Den här månaden ska man gå 200.000 steg o jag har bara 18.535 steg kvar så det klarar jag OM inget inträffar. Det känns lite roligt när det är såna här utmaningar. Jag utmanar bara mig själv o ingen annan..

 

 

Ja idag blev det milen o det blev 15.059 steg,, så jag är nöjd.

 

När jag kom hem så gjorde jag fisk i ugn o gjorde det klart sen duschade jag.. När jag hade ätit så somnade jag gott i soffan =)  Ja det är så typsigt men det var skönt att få slumra en stund.

 

Önskar er en Trevlig Helg o skickar med ett fång Tulpaner på Tulpanens dag.

 

 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

#onemillionwomanwalking

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards