Mitt Nya Liv

FY FASEN , DET VAR HEMSKT.

Av Anneli Gustavsson - 2021-01-26 15:34


Jag blev så dålig i går kväll i magen. Fick så ont, svullnade o blev hård. Det kändes som att den skulle spricka igen. Det körde inte ut på sidan o ryggen som det gjorde när jag fick problem med gallblåsan men det var samma onda i magen o att jag svullnade upp så. 

 

Jag gjorde som jag brukar,, äta keso, kvarg o hackad äpple ,, men jag vet inte om det var det som gallan kände av,,, ja man kan få gallsten ändå o man kan vara känslig mot vissa saker bla äpple. 

 

Jag fick gå o lägga mig o kunde inte äta upp min keso, men det kändes inte bättre ändå så jag var uppe o gick innan jag la mig igen. Jag slumrade till men vaknade av att det gjorde fruktansvärt ont så jag fick gå upp igen.. Gick runt i lgh innan jag la mig, den här gången la jag mig på vänstersidan o jag kunde äntligen somna. 

 

Jag vet inte vad som hände ? Jag ska börja skriva upp nu när jag får ont o hur det känns så att jag håller lite koll. Är lite rädd att det ska bli nåt igen för jag vill verkligen inte bli så sjuk som jag var 2019,, det var hemskt.

 

Det känns bättre i magen nu,, känner mig bara lite öm men det blir snart bra igen.

 

Jag o Rohde var ute o gick en liten runda. Vi gick ner till Konsum o handlade lite o sen gick vi hem. Jag har alltid på runkeeper o när jag inte går pausar jag den men jag glömde sätta på den 2 gånger så den mätte inte riktigt rätt men det skiljde väl inte så mycket.

 

 

Tänk vad fåglarna har kämpat med att bygga sitt hus, det är otroligt.

 

 

Ja, solen kämpade med att visa sig.

 

Underbart med lite blå himmel.

 

     

När jag tittade på Coop skylten så såg jag att någon hade kastat upp en flaska där =)

 

 

Det är bara backar här,, o vi tog klockmakar backen upp..

 

 

Ja då var jag hemma,, trodde att det var lite längre än ca 2 km ner till centrum o tillbaka.

 

   

Har satt runkeeper på autostop så jag får se hur det funkar för det är så lätt att glömma att sätta på den när jag har pausat ... Det gör väl inte så mycket men det är roligt att ha o se tillbaka på, att utmana sig själv,, ja detta var ju ingen direkt utmaning =)

 

Det blev 4.831 steg.. 

 

Ha en fin dag där ute ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards