Mitt Nya Liv

TÄNK VAD VÄDRET KAN SVÄNGA.

Av Anneli Gustavsson - 2021-05-15 20:21


Ja det är så trist med detta regnande. Jag har väntat sen förra hösten på fint väder, varmt o soligt.. I vanliga fall så brukar våren komma i slutet av april men vi har inte haft många fina dagar i Maj ens. 

 

Det kanske ändå är bra att det är dåligt väder så jag inte belastar mina fötter. Jag har såna hemska sprickor nu så jag kan knappt gå. Jag har 6 stycken i hö foten o sen har jag fått 1 lite större i vä fot.. Ni kan ju bara tänka på satans ont det gör att bara sätta ner fötterna i golvet på morgonen o då måste jag ju gå på dom oxo, inte roligt alls.

 

Häromdagen var det ju så skönt väder, jag o Neo var ute.. Ja han trivs inte alls i värmen o det förstår jag ju för Shih Tzu har dubbel päls ,, kort nos så dom kan ha det jobbigt i värmen. Men jag bär ju honom rätt mycket men nu börjar han bli så tung så det är jobbigt för värken. Jag vill ju så gärna ha med honom ut på lite längre rundor.. 

 

 

Ja ni ser ju hur varmt det var i solen,, klockan var nog 13.. 

 

 

Det var varmt o skönt i skuggan oxo.. 

 

     

Det är så vackert ute nu när det blommar, alla dofter man känner.

 

     

Humlor,, nej jag vet att inte detta är en humla men humlor, getinger, fjärilar, jag brukar se citronfjärilen ofta i min trädgård när jag ser dom så är det vår,, ja då ska det var vår. Nej, detta är ingen citronfjäril heller bara för att jag sa de =)

 

 

Jag har inte kunnat vara ute på några promenader på ett bra tag nu o jag saknar det.

 

 

 


Mammas katt Bailys tittar in hos mig o sover lite på min altan. Det är mysigt när han kommer över,, men,,, nu kanske det blir lite svårare med det.. Ja jag ska skriva om det sen oxo,, men det kommer jag att göra inne hos Neo =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards