Mitt Nya Liv

GOD MORGON.

Av Anneli Gustavsson - 2021-06-12 10:21


Det var kallt nu när vi var ute så jag fick ta på mig en kofta, inget skönt alls. Hoppas att det blir varmare sen, dagen är ju inte slut än.

 

I går var vi på en promenad men inte lika lång som dagen innan, men det fick räcka. Jag är lite rädd att fötterna ska ta stryk o bli sprickor igen. Nu är dom hyfsat bra, ja bra o bra men det är inga prickor, det skulle jag inte sagt för sist jag sa det kom dom dagen efter. Japp jag är skrockfull =)

 

 

Jag älskar den här bilden på Neo ♥ Han älskar att åka i sin vagn. Det finns 2 band så jag kan binda fast honom men,, han gled ändå ur så jag stänger den "luckan" så han inte ska göra sig illa, det gjorde han inte den här gången utan det gick bra. Jag gick på en stig så inget kunde hända.

 

 

Jag går förbi ett hus här o det finns så mycket liljekonvaljer men det kan jag ju inte plocka =)

 

       

Älskar att gå här.

 

 

Ja det kan ju bli fint här oxo

 

 


Jag hade kunnat gå lite längre men jag valde att gå hem. Dels för fötterna o sen för att Neo skulle ha mat. Vi hade stannat så många gånger o pratat så tiden hade gått så jag tänkte att han kanske var hungrig. Men,, han åt ändå inte direkt när vi kom hem det tog en stund.

 

Solen försöker visst titta fram nu, hoppas att hon vinner i dag.

 

Ha en fin dag där ute..

 

BE SAFE STAY SAFE

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards