Mitt Nya Liv

HOPPAS ATT DOM HÅLLER.

Av Anneli Gustavsson - 2021-06-12 19:10


Det blev en promenad i dag igen. Jag tänkte inte gå så långt men när jag ändå var ute så gick jag på o jag tänkte gå lite längre men jag var tvungen att gå hem.. Det blåste som tusan o särskilt vid Martins gården, där är det öppet så det blåser rejält. 

 

 

Mammas lilla skatt ♥

 

       

Hoppas att jag kan gå lite längre nästa gång.

 


Hårda vindar.

 


 
  Det är roligt att se när barnen är på Åsaplan o cyklar. Hoppas bara att dom inte börjar ta jorden från dom hoppen som Philip Fagerberg har gjort nu för dom ska vara kvar där.

 

Ja det har varit en bra dag. Jag känner av att jag har lite träningsvärk i kroppen men jag har ju inte gått på ca 1 månad o det känns. Sen känns det ju även i mina armar när jag kör vagnen men det har jag räknat med. Allt känns ju från början, det blir snart bättre =) Hoppas att mina fötter håller nu så jag kan traska på.

 

Hoppas att ni har haft en härlig helg o att ni som har haft skolavslutningar har haft det trevligt. 

 

Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar. 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Nytt inlägg hos NEO

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards