Mitt Nya Liv

UT MED JULEN & STAKARNA.

Av Anneli Gustavsson - 2022-01-16 21:04


Vilka sega dagar det har varit, jag är så trött o sitter o somnar i soffan hela tiden. 

 

 

I går efter en tupplur i soffan så märkte jag att jag hade satt min ring på min tumme o där ska den inte sitta. Den ska sitta på den andra handen på ringfingret, så jag måste ha satt den på tummen i sömnen =) 

 

 

Jag tröttnade i dag o plockade ut julen. Jag hade visserligen inte så mycket framme men det var ändå skönt att få bort. Nu ställde jag fram mina nya tavlor på Neo på spiselkransen. Bilderna är så fina på honom,, men jag är inte nöjd med hur det ser ut. Får väl plocka om lite sen jag orkade inte det nu när jag hade fixat allt plus strukit gardinerna oxo o bytt dom. 

 

 

 

 

 

 

Jag vill ha lite fler blommor i mitt vardagsrumsfönster för det är lite lite,, men jag ska inte ha så många som jag brukar ha, bara nån mer =) 

 

Skönt att den här dagen oxo har gått .. Har haft ganska mycket värk o lite tungt att andas. Men,, jag tror att jag klarade mig från Coronan,, jag var ju i närkontakt med en som fick det för nån dag sen. Sen har ytterligare en till fått det nu, nån nära. Jag är så orolig för att det ska hända dom nåt, men det är bara att hoppas på att det går över snart. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

Glöm inte att hålla ut, stå ut, håll avståndet ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards